Pozostałe

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017 roku czas zacząć!


W tym roku poszedłem za ciosem i podsumowanie prezentuję już w styczniu! Zasadniczo ostatnich 12 miesięcy nie różniło się znacznie od tych sprzed roku. Zacznę od kilku informacji ogólnych.

Po pierwsze to liczba paneli. W ciągu tego roku nie przystąpiłem do żadnego nowego panelu, ale również z żadnego nie zrezygnowałem. Oznacza to, że liczba paneli pozostała bez zmian i wynosi 12. Zastanawiam się czy nie zrezygnować z jednego lub dwóch paneli, ponieważ są takie, które punktują rzadko, a jak już to przychód jest marginalny. Więcej czasu tracę na logowanie się na dany panel i sprawdzenie czy na pewno w tym miesięcu nie odnotowałem przyrostu punktów. Z drugiej strony uczestnictwo nic nie kosztuje, a jeżeli przyjdzie zaproszenie to mogę je przyjąć lub nie. Pomyślę jeszcze o tym.

Teraz ważniejsza część. Otóż w 2017 roku całkowity przyrost punktów wyniósł w przeliczeniu na pieniądze 613 złotych, co daje miesięczną średnią około 51 złotych. Całkiem dobrze. Niestety nie udało się przebić wyniku z 2016 roku, gdzie średnia wynosiła 57 złotych miesięcznie. Udało się za to wypłacić więcej nagród. Z moich wyliczeń wynika, że wypłaty z tego roku wyniosły 1130 złotych. Wszystko to dzięki stanom z 2016 roku, a także kilku okazją, dzięki którym wymieniłem punkty po promocyjnym przeliczeniu punktów. Nie sądziłem, że wypłat było aż tyle, ale wiecie jak to jest. Pieniądze się rozpływają, zwłaszcza, gdy wypłacane są nieregularnie i w mniejszych kwotach. Wymieniałem głównie na gotówkę, Pay Pal, bony oraz doładowania do telefonów.

Jeżeli chodzi o rozkład w czasie, to najwięcej zarobiłem w kwietniu (ok 84 zł); listopadzie (ok 68 zł) oraz czerwcu (ok 62 zł). Najmniej z kolei zyskałem we wrześniu (ok 31 zł), styczniu (ok 34 zł), grudniu (ok 38 zł) oraz lipcu (ok 40 zł). Jak widać więc przedział miesięczny wahał się od 31 do 84 złotych. To spory rozstrzał. Pokazuje to jak różne mogą być miesiące.

 

 

Kolejne zestawienie to udział danego panelu w całej zgromadzonej kwocie. W tym roku na czele dość wyraźnie uplasował się panel i-Say, który dał 1/5 całego zarobku. Kolejne cztery miejsca to kolejno Global Test Market, Imas Online, Ask GFK oraz Toluna. Udział wymienionych paneli w zysku rocznym wyniósł około 10% dla każdego z nich. Dalszą kolejność możecie zobaczyć na wykresie poniżej. 

 

 

 

Patrząc na powyższy diagram można stwierdzić, że struktura paneli jest dość podobna do zeszłorocznych wyników. Nie zmienia się jedno. Każdy panel przyczynił się do osiągniętego wyniku. Przede mną kolejny rok pełen ankiet i próba pobicia wyniku z 2017 roku, a także 2016 roku.

 

 

 

Pamiętaj, żeby polubić na profil na Facebooku. Tam pojawiać się będą informacje o nowych wpisach! Link poniżej!

 


www.facebook.com/respectyourmoneybloxpl

poniedziałek, 08 stycznia 2018

Od dziś informacja o nowych wpisach na blogu i nie tylko również na Facebooku.

Zachęcam do polubienia profilu! Link poniżej!

 

 

facebook.com/respectyourmoneybloxpl

 

 


piątek, 05 stycznia 2018

Nastał kolejny rok, ale zanim przedstawię podsumowanie z 12 miesięcy, winny jestem zestawienie na grudzień. Ostatni miesiąc roku nie był szczególnie obfity w zaproszenia do ankiet. Może to nawet lepiej, ponieważ przed Świętami nie miałem zbytnio czasu na ich rzetelne wypełnianie. Być może stąd też taki wynik. Przychód w grudniu to 38 złotych. Zarobek dość mały, ale i tak jestem zadowolony, zwłaszcza, że zdaję sobie sprawę, że kilka ankiet straciłem już na starcie.

Do wyniku w grudniu najbardziej przysłużyły się następujące panele:

1) Imas Online - 30%

2) Global Test Market - 19%

3) SW Panel - 17%

4) Reaktor Opinii - 13%

Jak widać te cztery panele dają 80% całego wyniku. Ponownie na czele Imas Online, który słynie z mniejszej ilości zaproszeń, które są jednak dobrze płatne. Reaktor Opinii oraz SW Panel ponownie pojawiają się czołówce. Inaczej jest z Global Test Market, który nieco ożywił się w grudniu. 

Pozostałe 20% to przede wszystkim zasługa i-Say, Toluny i Myiyo. Pozostałe panele to mniej niż 2% lub zero. Ponownie dochodzi więc do sytuacji, w której kilka paneli nie przynosi żadnych przychodów. Szkoda. Gdyby nie to, udałoby się zarobić więcej.

Działam dalej! Przede mną podsumowanie roczne, które wkrótce zaprezentuję.

 


czwartek, 05 października 2017

Nastał październik, a więc czas na podsumowanie poprzedniego miesiąca, a więc września. 

Muszę przyznać, że przez cały miesiąc czułem, że wynik będzie kiepski. Niestety - tym razem miałem rację, a marne 30 złotych w miesiącu wrześniu to zarazem najgorszy wynik w tym roku. 

Mało zaproszeń z najbardziej aktywnych paneli jak również brak zaproszeń z mniejszych paneli sprawiły, że wynik jest tak marny. Szczególnie zawiodłem się na panelu i-Say, w którym w tym miesiącu zarobiłem 10 punktów (otrzymane za odrzucenie z ankiety) czyli jakieś 23 grosze. 

Do najlepszych paneli muszę zaliczyć e-Panel, na którym zarobiłem 6,20 zł, co stanowi 20% całości. Kolejne dwa miejsca to Global Test Markets - 18% oraz Reaktor Opinii - 15%. Nieco ponad 10% to zasługa Toluny oraz Myiyo. Nieco poniżej 10% uplasował się panel Cenne Opinie. Reszta paneli to około 5% lub mniej, a są i takie, które nie przyniosły ani grosza zysku.

Choć struktura paneli wygląda dość dobrze, to sam wynik sprawia, że pozostaje niedosyt. Cóż, zostaje mi wierzyć, że październik będzie lepszy.

środa, 06 września 2017

Po wakacjach czas wrócić na serio do ankiet. Nie ukrywam, że letnie miesiące nie sprzyjają wypełnianiu ankiet. Wyjazdy, zaburzony rytm dnia, a czasami brak dostępu do sieci sprawiają, że w tym czasie nie można liczyć na zbyt duże zyski. Podobnie było ze mną w sierpniu. Urlop sprawił, że przez blisko dwa tygodnie ankiety poszły na bok, a po powrocie wiele z nich wygasło.

Pomimo tego muszę przyznać, że sierpniowy wynik był całkiem niezły. Udało się zarobić niecałe 51 złotych, a to oznacza, że jest lepiej, niż w lipcu (w którym to nie miałem wielu przerw w wypełnianiu ankiet). Wszystko to w dużej mierze za sprawą Ask GFK, który przyniósł ponad 1/4 całej tej kwoty. Drugie miejsce to i 18% w udziale to panel i-Say. Dalsze trzy miejsca to kolejno Toluna (prawie 13%), Imasonline i Cenne Opinie (odpowiednio 10 i 9%). I tak oto pięć paneli dało mi 75% w zebranej kwocie. Pozostałe 25% to przede wszystkim Global Test Markets, My Panel Base i Research Online. Pozostałe panele to mniej niż 3% albo zero.

Pozwoliłem sobie na małe podliczenie. Po ośmiu miesiącach tego roku udało mi się zarobić na ankietach 427,87 złotych, co daje średnią miesięczną 53,48 złotych. Gdyby do końca roku udało się w każdym miesiącu zarobić tyle, ile wynosi średnia, to na koniec roku powinienem zarobić 641,80 złotych. Zobaczymy czy tak będzie.


wtorek, 01 sierpnia 2017

Wakacje nie rozpieszczają, a ja pomimo braku czasu ciągle wypełniam ankiety. Jaki jest więc wynik za poprzedni miesiąc? Nie jest tak dobrze jak ostatnio...

Całkowity wynik w lipcu to zaledwie 40 złotych, a więc szału nie ma. Bywało o wiele lepiej. Powiem więcej. Jest to jeden z gorszych miesięcy od początku roku. Nie ma się jednak co dziwić. Częstotliwość zaproszeń nieco się zmniejszyła. Poza tym kilka badań uciekło ze względu na brak dostępu do Internetu.

Przejdźmy do konkretów. Do najlepszych paneli mogę zaliczyć przede wszystkim Global Test Market (23%), i-Say (20%), Imasonline (15%) oraz Toluna (10%). W sumie te cztery panele dają udział w zysku w okolicach 68%. Także 4 z 12 paneli wypracowało 2/3 całej kwoty. Około 7% uzyskałem z panelu Cenne Opinie oraz Research Online. Pozostałe panele osiągnęły mniej niż 5%. Jeden z nich znów nie przyniósł zysku. 

Pracuję dalej i zobaczę ile uda się zrobić w kolejnym miesiącu. Nie liczę jednak na dobry wynik. Być może uda się uzyskać podobny zarobek jak w lipcu z czego będę zadowolony.

poniedziałek, 10 lipca 2017

Za nami kolejny miesiąc i czas na kolejne podsumowanie. Czerwiec okazał się dość dobry, ale nie najlepszy. W sumie na wszystkich panelach zgromadziłem środki w kwocie 62 złotych. 

Jak to wyglądało w podziale na panele?

Otóż ponad 1/3, a dokładniej 36% z tej kwoty to zasługa panelu i-Say. Prawie 15% to zasługa panelu Cenne Opinie. Ask GFK w 11% przyczyniło się do uzyskania tej kwoty. Niespełna 10% to punkty zdobyte w panelu Global Test Markets oraz Reaktor Opinii. Epanel, Toluna, SW Panel oraz Myiyo to udział od 3-5%. Pozostałe panele to równe i okrągłe zero.

Po raz kolejny sprawdza się to, o czym piszę od dawna. Udział paneli w uzyskanej kwocie jest w każdym miesiącu różny. Dlatego ważna jest dywersyfikacja i branie udział w ankietach organizowanych przez różne panele. Tylko w ten sposób można utrzymywać miesięczne przychody na w miarę stałym poziomie.

Za miesiąc sprawdzę czy ta teoria jest nadal aktualna!

czwartek, 08 czerwca 2017

Kolejny miesiąc za mną, a więc czas na kolejne podsumowanie!

Bez owijania w bawełnę powiem, że w maju udało się zarobić 54 złote. Wynik gorszy od kwietniowego, ale utrzymuje się na dość zadowalającym poziomie. Oczywiście zawsze może być lepiej i do tego będę dążył w kolejnych miesiącach. 

Co dobrego wydarzyło się w ubiegłym miesiącu?

Na duży plus i pochwałę zasługują trzy panele, które złożył się na ponad połowę uzyskanej kwoty. Są to kolejno Toluna (27%), i-Say (15%) oraz SW Panel (13%). O ile obecność na podium dwóch pierwszych nie dziwie, o tyle SW Panel na trzecim miejscu to spore zaskoczenie, zwłaszcza, że częstotliwość otrzymywanych zaproszeń jest dość niska. 

Udział w tym wyniku pomiędzy 5-10% miały również: Cenne Opinie, Reaktor Opinii, Global Test Markets, E-panel oraz Myiyo. Wynik poniżej 5% to zasługa takich paneli jak Ask Gfk, Imas Online oraz My Panel Base. Co najważniejsze - tylko jeden panel nie zarobił nic. Zgadniecie, który?

czwartek, 04 maja 2017

Początek maja, a więc czas na podsumowanie kwietnia!

Tworząc podsumowanie kwietnia uwzględniłem zmiany, które zaszły na panelu i-Say (zmiana stawki za punkt, o czym pisałem we wpisie "Zmiany na i-Say"). Przeliczenie dotychczasowych punktów oraz tych zdobytych w kwietniu po nowej, korzystnej stawce sprawiło, że panel ten przyniósł przyrost w kwocie 30 złotych (1/3 całości).

Ale wróćmy do sedna sprawy, a więc ile właściwie zdobyłem kasy w kwietniu z ankiet? Otóż kwiecień przyniósł zarobek w kwocie 84 złotych, co jest jednym z najlepszych wyników miesięcznych, który zanotowałem od momentu zapisywania moich postępów.

Jak już wspomniałem dużą w tym rolę odegrał panel i-Say. Nie było to możliwe tylko dzięki korzystnemu przeliczeniu punktów, ale również poprzez sporą liczbę zaproszeń,które przełożyły się na dużą ilość punktów. 

Drugim panele, który przyczynił się do takiego wyniku był Imasonline, którego udział w wyniku wyniósł blisko 20%. Kolejne pozycje to odpowiednio Research Online, Toluna, ASK GFK oraz Cenne Opinie (8-10% każdy). Prawie 6% uzyskał jeszcze Global Test Markets. Pozostałe panele to wynik zerowy lub mniejszy, niż 2%.

Jak widać na duży wynik zebrały się punkty uzyskane w zaledwie 7 z 12 paneli. Być może w maju sytuacja ulegnie zmianie. 

 

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Nowy miesiąc i nowe podsumowanie. Pierwsza informacja jest taka, że ubiegłomiesięczny wynik został pobity! Chociaż wyniknie jest najlepszy i nie satysfakcjonuje mnie do końca, to i tak jest lepiej, niż było. 

Magiczna liczba to 55 złotych, czyli udało się przekroczyć psychologiczną barierę 50 złotych. W analogicznym okresie ubiegłego roku wynik marcowy również był niższy. Od początku roku uzbierało się już na ankietach 135 złotych. 

Jaka była struktura tego miesiąca? 

Podobnie jak w poprzednim posumowaniu na czele znajduje się panel i-Say z wynikiem 23%. Wygląda na to, że panel ten staje się sztandarowy, a wszystko dzięki sporej ilości zaproszeń, niezłej stawki za punkt oraz małym współczynnikiem odrzucenia. Poza tym i-Say ma dużą ciągłość, a badań jest sporo.

Drugie miejsce to Imasonline (nieco ponad 18%), ale jest to w dużej mierze zasługa badań serów i zwrotu kosztów ich zakupu. Zawsze to jednak jakiś wynik godny odnotowania. Na trzeciej pozycji uplasowała się Toluna z wynikiem prawie 17%. Po 9% zanotowały następujące panele: Cenne Opinie, Global Test Markets oraz My Panel Base. Reaktor Opinii oraz Research Online to około 5% udziału w całym wyniku. Pozostałe panele odnotował mniejszy, niż 2 procentowy wynik (są też takie z zerem). 

Zobaczymy, co przyniesie kolejny miesiąc!

banner  - navi expert 300x250

 
1 , 2
Tagi