Kategorie: Wszystkie | Pozostałe | Płatne ankiety | Zarządzanie finansami
RSS

Płatne ankiety

poniedziałek, 24 lipca 2017

Nie tak dawno pisałem o zmianie stawek na i-Say (Zmiany w i-Say). Okazuje się jednak, że zmiany były przejściowe i teraz panel powrócił do starych stawek. Wszystko było spowodowane jakąś promocją, która została wprowadzona między innymi ze względu na pojawienie się nowych nagród. Nie mniej jednak na początku lipca stawki wróciły do starych wartości. W związku z tym:


Limit punktów do wypłaty bonu o wartości 25 złotych wynosi znów 1091 punktów.

Wartość 1 punktu to 0,0229zł/punkt.

 

Komu udało się wymienić punkty na bony w okresie promocji, ten jest do przodu. Pozostałym pozostaje czekać na kolejną obniżkę lub zrealizować nagrody po obecnych cenach.

poniedziałek, 17 lipca 2017

Wskazówka #20

Pilnuj swoich nagród!

Samo zgłoszenie nagrody do realizacji to jeszcze nie koniec. Zazwyczaj dostarczenie nagrody trwa od kilku dni nawet do kilku tygodni. Pamiętajcie więc, żeby co jakiś czas monitorować nagrody, które powinny do Was trafić. Sprawdzajcie czy już do was dotarł (czy to przelewem, pocztą czy elektronicznie), a w przypadku opóźnień skontaktujcie się z administracją panelu. W przypadku problemów warto na początku sprawdzić czy podane przez nas dane (adresowe itp.) są poprawne. Jeżeli tak, to następnym krokiem powinno być sprawdzenie czasu realizacji nagród. Może się okazać, że nie minął jeszcze wymagany czas. W przypadku upłynięcia wymaganego czasu na dostawę należy skontaktować się z administracją panelu w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

poniedziałek, 03 lipca 2017

Wskazówka #19

Uważaj na swoje punkty!

Ta wskazówka przeznaczona jest dla osób korzystających z paneli, które prowadzą politykę przedawnienia punktów. Regulaminy tych paneli posiadają zapisy o czasie, w którym punkty są zdatne do wymiany. Po jego upłynięciu punkty przepadają. 

Warto więc wiedzieć czy punkty podlegają swoistemu przedawnieniu. Ma to spore znaczenia zwłaszcza w sytuacji, kiedy jesteśmy blisko progu wypłaty, a istnieje ryzyku utraty zgromadzonych punktów. Być może w takiej sytuacji warto nadać tym panelom priorytet i wypełniać ankiety w pierwszej kolejności lub zdecydować się na wypłatę innej nagrody. Radzę również uważać w przypadku, kiedy mamy już zebraną odpowiednią ilość punktów do wypłaty. Nasza nieuwaga i zbyt późne zgłoszenie realizacji nagrody może sprawić, że część punktów ulegnie przedawnieniu, a poziom punktów spadnie poniżej wymaganego progu wypłaty.


angry birds Image Banner 600x400

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Wskazówka #17

Hierarchia paneli przy wyborze zaproszeń

W sytuacji, w której mamy mało czasu, a dużo zaproszeń musimy dokonać wyboru, które ankiety wypełnimy w pierwszej kolejności. W tym celu warto już wcześniej pomyśleć o panelach, w których jesteśmy respondentami i pomyśleć, które z nich oferują nam najlepsze warunki. Dzięki temu łatwiej wybierzemy nadania, które są dla nas priorytetowe. Warto również wiedzieć, w których panelach jesteśmy blisko progu wypłaty i skupić się w pierwszej kolejności na tych zaproszeniach.

banner  - navi expert 300x250

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wskazówka #16

Jakie panele warto wybierać?

Istnieje kilka parametrów, którymi warto kierować się przy wyborze panelu badawczego, z którym chcemy nawiązać współpracę. Wśród nich znajdują się te wskazywane przeze mnie taki jak wynagrodzenie za punkt, częstotliwość otrzymywania zaproszeń, współczynnik odrzucenia, a także rodzaj nagrody. Wysokość wynagrodzenia za punkt łatwo obliczyć, uzyskując bardzo miarodajny parametr. Częstotliwość otrzymywania zaproszeń oraz współczynnik odrzucenia to parametry, które można ocenić chyba jedynie przez opinie innych panelistów lub też na podstawie własnych obserwacji.

Najważniejszym czynnikiem (przynajmniej na początku) jest jednak rodzaj nagrody. Nie oszukujmy się, że udział w płatnych ankietach jest podyktowany chęcią otrzymania nagrody, dlatego otrzymane wynagrodzenie powinno nam odpowiadać. Każdy panel ma własną politykę nagradzania panelistów. Warto zapoznać się z nią jeszcze przed rejestracją, żeby mieć pewność, że wypełniamy ankiety z myślą o nagrodzie, która nam odpowiada. Nie wszystkim odpowiadają nagrody rzeczowe, bony upominkowe konkretnych marek czy przelew PayPal. 

 

banners_2107 MTU-bannery-formularz-336x280 Image Banner 336 x 280

poniedziałek, 05 czerwca 2017

Wskazówka #15

Warto czytać regulamin

Znajomość regulaminu to podstawa korzystania z każdego panelu. Wspominałem o tym wielokrotnie przy opisie moich paneli. Oczywiście nie oznacza to, że trzeba znać je na pamięć i cytować każdy paragraf. Warto znać ogólne zasady i ograniczenia (na przykład wiekowe), a w szczegółowych sytuacjach wiedzieć, gdzie znaleźć cały regulamin.

Przydatne może okazać się informacja o rodzajach nagród, czasie ich realizacji, a także czasu ważności punktów (o ile określony jest czas ich wygaśnięcia). Poza tym warto zwrócić uwagę na warunki przystąpienia i zamykania konta. 

banner  - navi expert 300x250

poniedziałek, 29 maja 2017

Wskazówka #13

Czy warto czekać na kolejny próg wypłaty?

Istnieją panele, które oferują kilka progów wypłaty nagród. Nie zawsze opłacalna jest wypłata od razu po osiągnięciu pierwszego progu. Czasem warto poczekać i dokonać większej wypłaty. Może to się opłacić, ale trzeba to przeanalizować. Jak już wspomniałem, niektóre panele oferują kilka progów wypłaty.

Czasami progi te są równe. Na przykład po zdobyciu 100 punktów można wypłacić 50 zł, przy 200 punktów - 100 zł itd. W takim przypadku nie warto czekać na kolejny próg. Czasami jest jednak inaczej. O ile przy progu 100 punktów otrzymać można 50 zł, to w wypłata 100 zł może być już możliwa przy zgromadzeniu 180 punktów. Zatem o realnie przy pierwszym progu 100 punktów warte jest 50 zł, natomiast przy drugim każde 50 zł jest warte tylko 90 punktów. Warto więc poczekać i wypłacić 100 zł przy mniejszej liczbie punktów, niż w przypadku, kiedy dokonamy dwóch wypłat przy pierwszym progu tracąc 200 punktów.

Istnieją również panele, które ustalają różne progi wypłaty dla różnych rodzajów nagród. W takim przypadku kupon upominkowy albo bon zniżkowy o wartości 30 zł można otrzymać przy danej liczbie punktów. Wyższy próg ma natomiast nagroda w postaci przelewu, która zazwyczaj jest atrakcyjniejsza i warta jest 50 złotych.

Jak widać nie zawsze trzeba być szybkim i zaraz po przekroczeniu progu zgłaszać wypłatę. Bywa tak, że bardziej opłaca się poczekać i zyskać więcej za taką samą ilość punktów lub być nastawionym na nagrodę przy wyższym progu wypłaty. Ma to zastosowanie w przypadku, kiedy nie obawiamy się utraty ważności punktów.

 

środa, 17 maja 2017

Wskazówka #10

Wypełniaj ankiety uważnie

Jest to wskazówka, która może być dość kluczowa dla zdobywania kolejnych punktów. Z czasem wypełnianie ankiet robi się monotonne i nudne. Aż kusi, żeby wypełniać je szybko, zaznaczając odpowiedzi w ciemno. Takie działania mogą jednak spowodować brak przyznania punktów.

Wiele ankiet jest monitorowanych. Panele coraz częściej sprawdzają jakość przeprowadzonych badań i anulują zdobyte punkty w przypadku, kiedy odpowiedzi w ankietach budzą wątpliwości. Niektóre badania mają wbudowane pytania kontrolne. Może to być pytanie o dzień tygodnia, wpisanie wyniku prostego działania czy prośba o zaznaczenie konkretnej odpowiedzi. Poza tym czasami panele badają czas wypełnienia ankiety. Zbyt krótki czas może spowodować anulowanie zdobytych punktów. Warto więc uważniej i rzetelniej podchodzić do wypełniania ankiet.

Banners - CPS commssion model nr 1 Image Banner 300 x 250

poniedziałek, 15 maja 2017

Wskazówka #9

Znajdź czas na ankiety

Zarabianie na ankietach wymaga dyscypliny i samozaparcia. Ważne jest również, żeby znaleźć czas na wypełnianie ankiet. Najlepszym na to sposobem jest wygospodarowanie kilku minut, podczas których poświęcimy się tylko ankietom. Bez znaczenia jest pora dnia; może to być poranek, południe, popołudnie czy wieczór. Ważne jest, żeby przeglądać maila systematycznie. Dzięki temu wyrobimy sobie nawyk i systematycznie będziemy powiększać nasze konta punktowe. Poza tym nie zniechęca nas to do dalszej pracy. Znajdź więc czas i zrób z tego rytuał.

niedziela, 14 maja 2017

Wskazówka #8

Nie bój się reklamacji!

Dzisiejsza wskazówka wiąże się bezpośrednio z poprzednią. Chodzi o reklamacje i wszelkiego rodzaju zapytania w stosunku do panelu. Jeżeli stwierdzimy brak naliczonych punktów po wypełnieniu ankiety, to nie bójmy się tego zgłosić. Pamiętajmy o szczegółach ankiety, kiedy ją wypełnialiśmy, kiedy otrzymaliśmy zaproszenie oraz czego ona dotyczyła.  Zdarzało mi się, że punkty nie zostały naliczane. Czasem moje reklamacje były uwzględnianie, innym razem nie, ale mam świadomość, że próbowałem i czasami miałem rację.

Drugim przypadkiem składania reklamacji są sytuację braku wypłaty nagrody. Przedłużający się czas od złożenia wniosku o wypłatę lub długi czas wysyłki nagrody powinny nas zaniepokoić. Przed reklamacją warto jednak sprawdzić czas na wydanie nagrody, który może wynieść nawet do dwóch miesięcy. Jeżeli nagroda nie przychodzi przez dłuższy czas - zgłoś to! Być może coś jest nie tak. Reklamacja w tym przypadku jest o wiele bardziej uzasadniona, niż w przypadku nienaliczenia punktów. W tej sytuacji chodzi o coś więcej, niż kilka punktów.

 
1 , 2 , 3 , 4
Tagi
Banners - CPS commssion model nr1 Image Banner 160 x 600 08122016 omni_grudzien_2016_120_600 Image Banner 120 x 600